loading...
هواداران بارسلونا
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گالری پلاس 0 241 sepehr123
تصاویر 0 139 sepehr123
آواتار کده 0 218 sepehr123
بارسلونا-منچستر یونایتد 0 146 sepehr123
بارسا-پاریسن ژرمن 0 127 sepehr123
ویکتور والدس 0 116 sepehr123
جرارد پیکه 1 134 sepehr123
کارلس پویول 0 127 sepehr123
داوید ویا 0 124 sepehr123
آندرس اینیستا 0 139 sepehr123
ژاوی هرناندس 0 119 sepehr123
الکسیس سانچز 0 125 sepehr123
لئو مسی 0 133 sepehr123
تیاگو الکانترا 0 109 sepehr123
پینتو 0 117 sepehr123
خاویر ماسکرانو 0 126 sepehr123
سرجیو بوسکتس 0 120 sepehr123
پدرو رودریگز 0 141 sepehr123
جوردی آلبا 0 127 sepehr123
ابراهیم آفلای 0 127 sepehr123
آبی -اناری بازدید : 21 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
سلام به وبلاگ نویسان عزیز از جایی که خیلی از دوستان از  از بخش نظرات برای درخواست تبادل لینک استفاده کرده بودن خواهشمندیم از این پس از بخش تماس باما برای درخواست تبادل لینک استفاده کنین.
آبی -اناری بازدید : 152 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

David Villa regresó ante el Dinamo Bucarest

 

سایت گل- تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، از بازگشت داوید ویا، مهاجم باتجربه این تیم، به میادین ابراز خوشحالی کرد.

این مهاجم 30 ساله در رقابت های جام باشگاه های جهان سال گذشته، در دیدار با السد دچار شکستگی استخوان درشت نی شد و همن مسئله موجب شد تا برای 8 ماه از میادین دور بماند و رقابت های یورو 2012 را نیز از دست بدهد.

ویا در دیدار شب گذشته بارسا مقابل دینامو بخارست در دقیقه 73 وارد میدان شد تا نشان دهد که می تواند آبی و اناری ها را در رقابت های پیش رو همراهی کند.

ویلانووا در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما فصل گذشته غیبت ویا را احساس کردیم زیرا او بازیکنی است که می تواند خط حمله تیم را گارانتی کند. حضور او برای تیم بسیار ضروری است.
پیش از دیدار مقابل دینامو، من با پزشکان و فیزیوتراپ های تیم صحبت کردم. بهبودی کامل بازیکنان بسیار مهم است؛ به ویژه بازیکنی مانند ویا که ما علاقه زیادی به او داریم."

بارسا دردیدار شب گذشته با گل های مسی و آفلای به پیروزی رسید و ویلانووا در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش در دیدارهای پیش فصل ابراز رضایت کرد.

"  در آستانه آغاز رقابت های لیگ، تیم در سطح خوبی کار می کند. ما بازیکنانی داریم که در دو هفته اخیر بسیار منسجم کار کرده اند.  

وقتی بازیکنان از رقابت های ملی بازگردند، ما در مورد اینکه چه کسانی در لیگ به میدان بروند، تصمیم گیری خواهیم کرد. دل بوسکه بازیکنانی که می خواست را انتخاب کرد و ما نمی توانیم چیزی در این مورد بگوئیم."

آبی -اناری بازدید : 110 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
Tito Vilanova - Barcelona
Tito Vilanova - Barcelona

سایت گل- تیتوویلانووا، مربی جدید باشگاه بارسلونا بعد از برد تیمش مقابل دیناموبخارست با خبرنگاران به صحبت پرداخت

تیتو بعد از برد تیمش در این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:« تیم ما خیلی خوب ، به استقبال فصل جدید لالیگا می رود. ما تیمی از بازیکنان را در اختیار داریم که دو هفته است که خیلی خوب تمرین کرده اند. »

البته تیتو ازاینکه بازیکنان ملی پوش تیمش نتوانسته اند به طور کامل در اردوی پیش فصل شرکت کنند ابراز حسرت کردو گفت:« به خاطر شرایط زمین چمن، مجبور شدم تا اندکی برنامه ریزی هایم را تغییر دهم و بازیکنان ملی پوش تیم هم نتوانستند بیش از این بازی کنند.»

درآستانه شروع فصل جدید لالیگا، تیتو ویلانووا تمایلی نداشت تا درمورد ترکیب احتمالی تیمش صحبت کند و درمورد بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی اسپانیا گفت:« زمانی که بازیها آغاز شود،تصمیم ها را خواهیم گرفت. دل بوسکه بازیکنانی که می خواهد را به اردوی تیمش دعوت کرده و ما نباید چیزی بگوئیم. این بار 6 بازیکن از بارسا در تیم ملی خواهند بود ولی اگر دل بوسکه 10 بازیکن بخواهد هم این 10 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت. این مسئولیت اوست. درک می کنم که او بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب می کند.»

مربی بارسا درمورد شرایط پویول گفت:« او مصدومیت جزئی ای داردولی تا چند روز دیگر به اوج آمادگی خواهد رسید.»

تیتو در بخش پایانی صحبتهایش درمورد تعویض سرخی روبرتو در نیمه دوم و بعد از تنها 30 دقیقه حضور در میان گفت:« این تعویض از قبل پیش بینی شده بود.»

آبی -اناری بازدید : 145 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
David Villa regresó ante el Dinamo Bucarest
Miguel Ruiz FCB

سایت گل- داوید ویا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا بعد از هشت ماه دوری ازمیادین ورزشی و پشت سرگذاشتن روزهای سخت مصدومیت توانست تا بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

ویا دیشب در استادیو ناسیونال بخارست، در دیدار دوستانه بارسا مقابل دینامو بخارست به میدان رفت و در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« روز بسیار خوبی برای من است . دوباره خودم را یک فوتبالیست احساس کردم.احساس خیلی خوبی دارم.»

ستاره اسپانیایی  می داند که راهی طولانی را پیش رو دارد و دراین باره گفت:« باید صبور بود. من گام خیلی بزرگی برداشته ام ولی هنوز می دانم که راهی طولانی را برای طی کردن پیش رو دارم. هدف این است تا به سطح ایده آلم بازگردم ولی نمی دانم چه زمانی می توانم به 100% آمادگی برسم. دوست دارم که خیلی زود این اتفاق بیفتد ولی باز هم تاکید می کنم که باید صبور بود.»

این درحالی است که تا چندی پیش شنیده می شد که ویا آمادگی حضور دراین بازی دوستانه را ندارد ولی او در بازی با دینامو بخارست به میدان رفت و دراین باره گفت:« در طول تمام هفته حس خوبی داشتم و تمرینات فیزیکی سنگینی انجام دادم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا شرایطم را دراین بازی دوستانه مورد آزمایش قرار دهیم. الان باید سعی کنم تا در زودترین زمان ممکن ریتم همیشگی ام را بازیابم.امیدوارم که زود این اتفاق بیفتد. نمی دانم که چه زمانی به 100% آمادگی می رسم.»

ویا ادامه داد:« از نظر روانی اعتماد به نفس کافی را دارم. هم تیمی هایم هم به من روحیه زیادی داده اند. همیشه حس می کردم که دورو برم مملو از آمدم استمی خواهم به حال و آینده فکر کنم و نه به گذشته. روزهای سختی را پشت سرگذاشتم و این دوران خیلی طولانی تر از چیزی بود که پیش بینی می کردم؛ شاید به این خاطر بود که هیچ وقت مصدومیتی به این شدت نداشتم. ولی نمی خواهم دیگر به گذشته فکر کنم.»

آبی -اناری بازدید : 98 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید


آخرین آزمون.

دینامو - بارسا (19.15 به وقت اتحادیه اروپا)

آخرین تمرین تیم تیتو در بخارست پیش از شروع لالیگا.

شکسته نفسی سسک: «من ژاوی یا اینیستا نیستم، باید هجومی تر باشم.»

ویا این فصل را در جام گمپر آغاز می کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید


سسک: «این فصل می تواند فصلی فوق العاده باشد.»

آن ها پیشنهادات را قبول می کنند. این هفته با کسی قرارداد امضا نمی شود.

دینامو - بارسا (19.15 به وقت اتحادیه اروپا). بخارست، آخرین تمرین پیش از شروع لالیگا.
آبی -اناری بازدید : 95 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)
 

Xavi Hernández - Spainمصاحبه بیسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا روز گذشته و بعد از اعلام لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیمش برای دیدار دوستانه با پورتو ریکو، از دلایل دعوت نشدن برخی از ستاره ها صحبت کرد.

دل بوسکه برای این دیدار، از چابی ارناندس دعوت نکرده و تصمیم گرفته تا به او استراحت دهد. دل بوسکه درتوضیح غیبت چابی گفت:« چابی از سرمربی تیم هم مهم تر است. من با او صحبت کردم و در این شرایط، هرچیزی که بتواند کمک کند، به ویژه به بازیکنان، به مراتب مهمتر خود ما است. ما اگر بتوانیم به بازیکنانمان کمک کنیم، قطعا این کار را انجام می دهیم.اردوی پیش فصل در حال انجام است. چابی به دنبال آن سات که به آمادگی خوبی دست یابد و ما معتقدیم که بهتر این است که اوبه استراحت بپردازد. اگر شرایط مشابه دیگری هم به وجود می آمد، ما همین کار را انجام می دادیم.»

این روزها خیلی معتقدند که دل بوسکه درمیان بازیکنانی تبعیض قائل است ولی این مربی بزرگ چنین چیزی را رد می کند. چابی ارناندس قبل از آغاز رقابتهای یورو مصدومیتهایی داشت ولی این مانع از حضور او در رقابتهای یورو نشد. دل بوسکه دراین باره می گوید:« رفتار من با همه یکسان است. همه ما هم نظریم که چابی بازیکن مهمی برای ماست. حتی مهمتر از سرمربی تیم.باید در این گونه مسائل، دستانمان را برای کمک رسانی دراز کنیم. این مورد هم استثنا نیست . چابی همیشه می خواهد در خدمت تیم ملی باشد ولی ما ترجیح دادیم که او را برای این بازی دعوت نکنیم.

آبی -اناری بازدید : 180 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
آلبا در بارسلونا عالی جا افتاده


جوردی آلبا چهارشنبه برای اولین بار با بارسلونا تمرین کرد. او در تابستان هم در یورو 2012 بازی کرد و هم در المپیک. این مدافع چپ سابق والنسیا مقابل منچستریونایتد، تیمی که خواهانش بود بلافاصله در جریان بازی قرار گرفت. و کسی را هم ناامید نکرد.

این فارغ‌التحصیل لاماسیا حدود 25 دقیقه به پایان بازی بود که جانشین آدریانو شد و طوری بازی کرد که انگار هیچ وقت از بارسلونا نرفته بوده! با همان انرژی معمولش از سمت چپ می‌گریخت و سانترهایی هوشمندانه روی دروازه حریف ارسال می‌کرد. بارسا در این دقایق تلاش می‌کرد بازی را در وقت معمول ببرد.

این نمونه کوچکی است از آنچه که قرار است برای بارسلونا اتفاق بیفتد. طرفداران هم حتما از نمایشی که دیده‌اند راضی‌اند.



دروازه بارسلونا امن است


بارسا در دیدار با منچستریونایتد مانند همیشه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت‌های حساس چندانی نتوانست ایجاد کند. آنها باید از دروازه‌بان‌های خود ممنون باشند.

ویکتور والدس پنالتی حساسی را از وین رونی در اواخر نیمه اول گرفت و خوسه پینتو هم در نیمه دوم با نمایش قهرمانانه‌اش مانع به ثمر رسیدن موقعیت‌های حریف شد. او پنالتی اشلی یانگ را هم در ضربات پنالتی گرفت. آمار پینتو در بارسلونا در ضربات پنالتی خیره‌کننده است. به او 20 پنالتی زده‌اند و او هفت تا را گرفته و سه پنالتی هم به بیرون زده شده!

والدس و پینتو در اواخر فصل پیش مورد انتقاد قرار گرفتند، اما به نظر می‌رسد بارسا در فصل 13-2012 مشکلی از این جهت نداشته باشد.

آبی -اناری بازدید : 41 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
تمرینات
  قوزک پای این بازیکن برزیلی دچار پیچ خوردگی شده است و حضور او در بازی یکشنیه شب یعنی آخرین بازی پیش فصل مقابل بخارست در هاله ای از ابهام است.

یکی از جذابیت های جلسات اخیر، حضور یوردی آلبا در تمرینات زیر نظر تیتو ویلانواست. بعد از بازی مقابل منچستر یونایتد در گوتنبرگ، تیم صبح روز بعد در گوملا اولوی به تمرین پرداخت. این استادیوم از مکان های رقابت های لیگ قهرمانان بانوان اروپا در تابستان آینده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تمام اعضای تیم اصلی صبح روز پنجشنبه در گوتنبرگ به تمرین پرداختند. تنها بازیکن غایب این تمرین دنی آلوز بود که به فعالیت هایی برای ریکاوری پیچ خوردگی قوزک پایش پرداخت. این بازیکن برزیلی در بازی گذشته مقابل منچستر یونایتد دچار مصدومیت شد اما مشکل او جدی به نظر نمی رسد و حتی ممکن است شانس حضور در آخرین بازی پیش فصل در بخارست را نیز، داشته باشد.
آبی -اناری بازدید : 48 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

Dani Alves - Barcelona

آلوس که به دلیل مصدومیت از ناحیه ی کتف  بعد۲ماه بالاخره به تمرینات ملحق شده بود دربازی  با یونایتد مصدوم شد.این ستاره ی برزیلی در دیدار گذشته بارسا با یونایتد از ناحیه ی مچ دست مصدوم شد مجبور شد که تمرین تیم را نصفه گذاشته و برای رفع مصدومیتش اقدام کند.این آلوز به دلیل این مصدومیت بازی بارسا با دینامو بخارست را از دست داد و به بخارست سفر نخواهد کرد.اطلاع دقیقی از زمان بهبود این برزیلی در دست نمی باشد.

آبی -اناری بازدید : 34 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

منبع:www.fcbarcelona.ir

آبی و اناری هاهر دو دروازه بان بارسا، ویکتور والدس و خوزه مانوئل پینتو، عملکرد درخشانی در بازی های پیش فصل داشته اند. دروازه بان کاتالانی بارسا هنوز گلی دریافت نکرده و دروازه بان اسپانیولی سه پنالتی را مهار کرده است.

هر دو دروازه بان آبی و اناری، کاملا آماده از تعطیلات تابستانی بازگشته اند. ویکتور والدس و خوزه مانوئل پینتو چهارشنبه شب در ورزشگاه اولوی شهر گوتنبرگ و در چهارمین بازی دوستانه بارسا در اردوی پیش فصل، عملکرد قاطعی داشتند. با کمک هر دو دروازه بان، دروازه بارسا در طول 90 دقیقه بسته ماند و در مجموع سه ضربه پنالتی به طرز زیبایی مهار شد. والدس در طول این بازی یک موقعیت مسلم گلزنی را مهار کرد و پینتو نیز در طول بازی های پیش فصل، از 4 ضربه پنالتی، 3 ضربه را مهار کرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسئولیت سنگربانی از دروازه بارسا در نیمه اول بازی با منچستر یونایتد، بر عهده والدس بود. دروازه بان کاتالانی، پنالتی وین رونی در دقایق پایانی نیمه اول را به زیبایی مهار کرد.

آبی -اناری بازدید : 46 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

خاوی مارتینز منتظر خرید بارساست.

پیکه: «سعی می کنیم برنده همه بازیها باشیم.» بعضی از بازی های بارسا ظهر برگذار می شوند (ساعت 12 به وقت اتحادیه اروپا)

نیمار: «می خواهم به توپ طلا دست پیدا کنم.»

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید



انتقال سانگ به مرحله آخر رسیده است.

احتمال دارد این هافبک کامرونی شنبه یا یک شنبه همین هفته با بارسا قرارداد امضا کند.

بارسا خود را برای مذاکراتی دشوار آماده می کند. مبلغ درخواستی آرسنال 20 میلیون یوروست.

آلبا: «با پیراهن بارسا، شما همان آلبا را خواهید دید ککه در یورو دیدید.»

نیمار: «مسی الهام من است.»

خاوی مارتینز منتظر خرید بارساست.

پیکه: «سعی می کنیم برنده همه بازیها باشیم.» بعضی از بازی های بارسا ظهر برگذار می شوند (ساعت 12 به وقت اتحادیه اروپا)

نیمار: «می خواهم به توپ طلا دست پیدا کنم.»

آبی -اناری بازدید : 32 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

Cesc Fábregas and Gerard Piqué celebrating a goal with FC Barcelona

سایت گل- جرارد پیکه، مدافع بارسا، مطمئن است که بارسا می تواند در فصل پیش رو در همه رقابت های برای قهرمانی بجنگد و ناکامی فصل گذشته را جبران کند.

کاتالان ها فصل گذشته نتوانستد در رقابت های لالیگا و چمپیونزلیگ به قهرمانی برسند و در پایان فصل نیز پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کرد.

اما پیکه مطمئن است که آبی و اناری ها در این فصل زیر نظر تیتو ویلانووا می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" تاکنون، اوضاع زیر نظر ویلانووا بسیار خوب بود. او ویژگی هایی دارد که شبیه گواردیولاست؛ البته ما این را از قبل می دانستیم. او سبک خاص خود را دارد و این بسیار مهم است.

در تمرینات پیش فصل، همه بازیکنان در کنار هم دو بازی انجام دادند و اگرچه هنوز کارهایی باید انجام دهیم، اما توازن تیم خوب است.

همه بازیکنان در بهترین شرایط قرار دارند؛ ضمن اینکه ما مسی را داریم که بازیکنی مهم و سرنوشت ساز برای ماست.
این باشگاه همیشه باید به دنبال افتخارات و جام های جدید باشد و من تضمین می دهم که این مسئله این فصل هم تغییری نخواهد کرد."

بارسا به تازگی در دیداری دوستانه منچستریونایتد را در ضربات پنالتی شکست داد و پیکه از نمایش هم تیمی هایش در این دیدار ابراز خشنودی کرد.

" این یک دیدار دوستانه بود و نمی توان آن را به یک مسابقه دانست اما ما در این دیدار و همچنین دیدار مقابل پی اس جی خوب کار کردیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، برتر بودیم و حضور قدرتمندانه از در خط حمله داشتیم.
فکر می کنم این برای آغاز فصل جدید بسیار خوب است."

آبی -اناری بازدید : 39 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
 

 عذرخواهی ژوزه مورینیو از تیتوویلانووا به خاطر برخوردی که در سوپرکاپ فصل گذشته اسپانیا با مربی بارسلونا داشت، حالا از سوی دانی آلوس پاسخی دریافت کرده.

دانی آلوس در گفتگو با رسانه های رسمی باشگاه بارسلونا گفت:« برای عذرخواهی خیلی دیر شده است. رفتار او درست بود ولی من اگر بودم، اینقدر منتظر نمی ماندم.»

ستاره آبی اناری ها ترجیح می دهد تا به ارزیابی رابطه میان دو بازیکنان دو تیم بزرگ لالیگا نپردازد. او ادامه داد:« ما همیشه امیدواریم که اوضاع در کمال آرامش پیش برود. ما برروی کارهایمان تمرکز کرده ایم و تلاش می کنیم ولی مسائلی هستند که نمی توانیم آنها را کنترل کنیم.»

آبی -اناری بازدید : 34 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)
سرمربی بارسا گفت: «چیزی که همیشه در هر مسابقه ای به چشم می آید، نتیجه بازی است اما بازی چهارشنبه شب در برابر منچستر یونایتد، برای آماده سازی و هماهنگی تیمی بازیکنانی که در رقابت های یورو بازی کرده بودند، محک خوبی بود».

تیتو ویلانووا اظهار داشت: «ما می خواستیم دقایق بیشتری به بازیکنانی که از رقابت های یورو بازگشته بودند، بازی بدهیم و این همان کاری بود که دیشب انجام دادیم. منچستر یونایتد تیم فوق العاده ای است و آنها دوره تمرینی طولانی تری نسبت به ما داشته اند. ما روند خوبی را پشت سر می گذاریم. درست است که آنها می توانستند به گل برسند اما ما نیز در خلق موقعیت گلزنی خوب عمل کردیم». همچنین سرمربی آبی و اناری ها تأکید کرد که به میدان نرفتن مسی از ابتدای بازی، از قبل تصمیم گیری شده بود: «ما یکشنبه نیز بازی دیگری داریم و ما توافق کردیم که او به مدت 45 دقیقه به میدان برود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرمربی اف سی بارسلونا در مصاحبه مطبوعاتی پس از چهارمین بازی پیش فصل در تابستان امسال اشاره ویژه ای به فونتاس و ویا، دو بازیکنی که دیشب از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند، داشت: «آندره فونتاس در بخارست به میدان خواهد رفت. من پیش از بازی با او صحبت کردم و ما تصمیم گرفتیم دو روز دیگر برای آماده سازی به او فرصت بدهیم اما زمان بازگشت داوید ویا به احساس خود او بستگی دارد. او روز به روز احساس بهتری دارد اما ما باید فرصت کافی برای ریکاوری را در اختیارش قرار دهیم. من فکر نمی کنم او در بخارست به میدان برود».
آبی -اناری بازدید : 39 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

آبی و اناری هاجدیدترین عضو تیم، که دو روز پیش به تیم پیوست، کار خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کرده است. آلبا به مدت 24 دقیقه برای تیم بازی کرد.

یوردی آلبا دو روز گذشته پس از یک تعطیلات خوب، کار خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کرد. آبی ناری پوشان چهارمین بازی تابستان خود را قبل از شروع فصل در گوتنبرگ، مقابل منچستر یونایتد انجام دادند. تیتو ویلانووا آدریانو را تعویض و به جایش جدیدترین عضو بارسا را دقیقه 66 به بازی فرستاد. آلبا تنها 24 دقیقه بازی کرد و موقعیت کمی را بر روی دروازه منچستر یونایتد ایجاد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بعد از بازی ویلانووا گفت: «او اولین بازی خود را بدون تمرین با این تیم انجام داد، اما در حال حاضر با تعداد زیادی از بازیکنان آشتا شده است. می داند که چگونه به سبک ما بازی کند. ما قبل از فرستادن او به زمین صحبت کردیم و او گفت که احساس خوبی دارد».

آبی -اناری بازدید : 45 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

مصاحبهمدافع میانی بارسلونا معتقد است که مسی پیش از یک ماه تعطیلی این فصل آزموده شده است، اما اضافه کرد که او در تعطیلات فرم خود را از دست نداده است.

مونتویا بابت حضور در تیم اول هیجان زده است: «بسیار خوشحالم. نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم بازی کنم، اما دنی آلوز بهترین دفاع راست جهان است».خاویر ماسکرانو و مارتین مونتویا دو بازیکنی بودند که برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم اولِوی، محل برگزاری چهارمین بازی پیش فصل بارسا، برگزیده شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی که با چهار گل در پیش فصل از دیگر بازیکنان گل های بیشتری زده، موضوع اصلی این کنفرانس بود. طبق گفته ماسکرانو: «لئو هنگام بازگشت از تعطیلات هم، آماده بود. در واقع، بازی های پیش فصل برای این در نظر گرفته می شوند که آمادگی خود را بازیابیم و سبک بازی خود را مرور کنیم، اما این یک ماه تعطیلی برای او مفید بوده؛ او این فصل نشاط بیشتری خواهد داشت».

 

آبی -اناری بازدید : 51 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

منبع:http://www.fcbarcelona.ir

این مدافع میانی بارسا در 12 ژانویه مقابل اوساسونا در قالب رقابت های جام حذفی آسیب دید. در روز سه شنبه وی دوباره به آمادگی کامل خود رسید. در فصل گذشته رباط صلیبی زانوی راست فونتاس پاره شد و حضور در ادامه فصل را پس از آنکه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، از دست داد.

به دنبال بهبودی داوید ویا و کارلس پویول، آندری فونتاس سومین بازیکن تیم است که پس از یک دوره مصدومیت طولانی در این مقطع زمانی به بهبودی کامل می رسد. پس از بازگشت بازیکنان تیم از تعطیلات تابستانی، این مدافع میانی به همراه آنان به تمرین پرداخته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هفت ماه ریکاوری

پاره شدن رباط صلیبی زانوی راست فونتاس در قالب رقابت های جام حذفی فصل گذشته، در تاریخ 12 ژانویه، در دقیقه 11 دیدار مقابل اوساسونا در رینو د ناوارا رخ داد. بارسا در مجموع رفت و برگشت آن دو دیدار 6-1 به پیروزی رسید. پس از عمل جراحی زانوی او، این مدافع مرکزی حضور در ادامه فصل را از دست داد و در طول هفت ماه گذشته برای بهبودی کامل خود مشغول مبارزه با مصدومیت بود. در نهایت تلاش های او در روز سه شنبه به نتیجه رسید و اعلام شد که وی بهبود یافته است و ممکن است بتواند در دو دیدار دوستانه آینده تیم در گوتنبرگ و بخارست به میدان برود

آبی -اناری بازدید : 31 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

شب گذشته در گوتنبرگ، بارسا در ضربات پنالتی منچستر یونایتد را در جام سوپر ماخن شکست داد. در اکثر اوقات بازی، بارسا کنترل میدان را در دست داشت؛ اما مهار پنالتی رونی توسط والدس باعث شد که تا دقیقه 90، نتیجه برابر باشد.

همانند فینال لیگ قهرمانان 2009 و 2011، پس از 90 دقیقه بازی بدون گل و کنترل بازی توسط بارسا و موقعیت های فراوان، بازیکنان بارسا 2 پنالتی وارد دروازه حریف کردند و پیروز میدان نام گرفتند. منچستری ها هم به خوبی پاس کاری های آبی اناری ها را کنترل کردند و موفق به ایجاد چندین موقعیت شدند؛ بهترین آن ها ضربه پنالتی رونی بود که نهایتا در دستان والدس جای گرفت. در اواخر بازی پینتو برای دومین بار مانع از گل شدن پنالتی شد که در نهایت باعث شد برد دیگری در بازیهای پیش فصل به نام بارسا ثبت شود

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شروع قوی

ترکیب اولیه تیم ها حاکی از آن بود که این بازی برای هر دو تیم جدی و مهم است. بارسا با قوت بیشتری بازی را آغاز کرد، مالکیت توپ را در دست گرفت و فشار شدیدی را ترتیب داد که در پیش فصل تاثیر زیادی داشت. اینیستا -با یک ضربه دقیق- و مسی در پنج دقیقه اول خطراتی بر دروازه د خیا ایجاد کردند. یونایتد به دنبال توپ می دوید، در حالیکه مالکیت مطلقا در دست بارسا بود. وقتی تیم انگلیسی توپ را به دست آورد، آن را به بازیکنان کناری سپرد و نانی فرصت داشت تا با یک ضربه از راه دور دروازه بارسا را باز کند، اما ضربه او به خطا رفت. این یکی از معدود لحظاتی بود که دفاع بارسا آسیب پذیر به نطر رسید.

منبع:www.fcbarcelona.ir

 

 

آبی -اناری بازدید : 57 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
اختصاصی FCBarcelona.irبر اساس ادعای یک روزنامه انگلیسی، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و منچستر سیتی رقابت خود را برای به خدمت گرفتن دنیل اگر- مدافع دانمارکی لیورپول- آغاز کرده اند. اینطور که به نظر می رسد، آقای رادجرز- مربی لیورپول- نیز آمادگی خود را برای دریافت پیشنهاد سایر باشگاه ها اعلام کرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بعد از اینکه شایعات خرید خاوی مارتینز به دلیل قیمت بالای این بازیکن فروکش کرد، باشگاه بارسلونا به سراغ دیگر گزینه های خود برای مستحکم کردن خط دفاعی روی آورد و مذاکراتش را با مدافع 27 ساله لیورپول آغاز کرده است.

آبی -اناری بازدید : 43 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)
وقتی میگم بارسا اولین کلمه که به ذهنت میاد چیه؟

ج)آبی-اناری

2-اولین بازی که از بارسا دیدی؟

ج)بازی با رئال

3-کدوم بازیکنا رومیشناسی؟

ج)پیکه-ویا-مسی

                  آبی و اناری باشید

آبی -اناری بازدید : 41 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (1)

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید

باز هم درخشش نیمار!

برزیل 3 - 0 نیوزیلند

نیمار به عملکرد فوق العاده خود ادامه می دهد؛ در هیمن حال هواداران بارسا در هوای خرید او هستند.

منبع:/www.fcbarcelona.ir

انتقال یا عدم انتقال سانگ به بارسا تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

پیکه خوش بین است: «ما به قهرمانی ادامه خواهیم داد.»

وضعیت سخیف لا روخیتا. تیم المپیک اسپانیا لندن را با 0 گل زده و رده آخر در گروه ترک گفت. میا به یوردی آلبا استراحت نداد.

آبی -اناری بازدید : 244 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)
درود. در این مطلب ما بخش های بلاگ را معرفی می کنیم.

1-تصویر

2-ویدئو

3-زنگ تفریح

4-آنتی رئال

5-معرفی بازیکنان

6-تیتر روزنامه

7-گزارشات تصویری

8-گزارش بازی

9-مصاحبه با دیگران

10-لینک تماشای آنلاین بازی ها

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به این بارسا اطمینان دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 20,030