loading...
هواداران بارسلونا
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گالری پلاس 0 242 sepehr123
تصاویر 0 139 sepehr123
آواتار کده 0 218 sepehr123
بارسلونا-منچستر یونایتد 0 146 sepehr123
بارسا-پاریسن ژرمن 0 128 sepehr123
ویکتور والدس 0 116 sepehr123
جرارد پیکه 1 134 sepehr123
کارلس پویول 0 127 sepehr123
داوید ویا 0 125 sepehr123
آندرس اینیستا 0 140 sepehr123
ژاوی هرناندس 0 120 sepehr123
الکسیس سانچز 0 126 sepehr123
لئو مسی 0 134 sepehr123
تیاگو الکانترا 0 109 sepehr123
پینتو 0 117 sepehr123
خاویر ماسکرانو 0 126 sepehr123
سرجیو بوسکتس 0 121 sepehr123
پدرو رودریگز 0 141 sepehr123
جوردی آلبا 0 127 sepehr123
ابراهیم آفلای 0 127 sepehr123
آبی -اناری بازدید : 34 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)
سرمربی بارسا گفت: «چیزی که همیشه در هر مسابقه ای به چشم می آید، نتیجه بازی است اما بازی چهارشنبه شب در برابر منچستر یونایتد، برای آماده سازی و هماهنگی تیمی بازیکنانی که در رقابت های یورو بازی کرده بودند، محک خوبی بود».

تیتو ویلانووا اظهار داشت: «ما می خواستیم دقایق بیشتری به بازیکنانی که از رقابت های یورو بازگشته بودند، بازی بدهیم و این همان کاری بود که دیشب انجام دادیم. منچستر یونایتد تیم فوق العاده ای است و آنها دوره تمرینی طولانی تری نسبت به ما داشته اند. ما روند خوبی را پشت سر می گذاریم. درست است که آنها می توانستند به گل برسند اما ما نیز در خلق موقعیت گلزنی خوب عمل کردیم». همچنین سرمربی آبی و اناری ها تأکید کرد که به میدان نرفتن مسی از ابتدای بازی، از قبل تصمیم گیری شده بود: «ما یکشنبه نیز بازی دیگری داریم و ما توافق کردیم که او به مدت 45 دقیقه به میدان برود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرمربی اف سی بارسلونا در مصاحبه مطبوعاتی پس از چهارمین بازی پیش فصل در تابستان امسال اشاره ویژه ای به فونتاس و ویا، دو بازیکنی که دیشب از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند، داشت: «آندره فونتاس در بخارست به میدان خواهد رفت. من پیش از بازی با او صحبت کردم و ما تصمیم گرفتیم دو روز دیگر برای آماده سازی به او فرصت بدهیم اما زمان بازگشت داوید ویا به احساس خود او بستگی دارد. او روز به روز احساس بهتری دارد اما ما باید فرصت کافی برای ریکاوری را در اختیارش قرار دهیم. من فکر نمی کنم او در بخارست به میدان برود».
آبی -اناری بازدید : 39 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

آبی و اناری هاجدیدترین عضو تیم، که دو روز پیش به تیم پیوست، کار خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کرده است. آلبا به مدت 24 دقیقه برای تیم بازی کرد.

یوردی آلبا دو روز گذشته پس از یک تعطیلات خوب، کار خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کرد. آبی ناری پوشان چهارمین بازی تابستان خود را قبل از شروع فصل در گوتنبرگ، مقابل منچستر یونایتد انجام دادند. تیتو ویلانووا آدریانو را تعویض و به جایش جدیدترین عضو بارسا را دقیقه 66 به بازی فرستاد. آلبا تنها 24 دقیقه بازی کرد و موقعیت کمی را بر روی دروازه منچستر یونایتد ایجاد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بعد از بازی ویلانووا گفت: «او اولین بازی خود را بدون تمرین با این تیم انجام داد، اما در حال حاضر با تعداد زیادی از بازیکنان آشتا شده است. می داند که چگونه به سبک ما بازی کند. ما قبل از فرستادن او به زمین صحبت کردیم و او گفت که احساس خوبی دارد».

آبی -اناری بازدید : 45 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

مصاحبهمدافع میانی بارسلونا معتقد است که مسی پیش از یک ماه تعطیلی این فصل آزموده شده است، اما اضافه کرد که او در تعطیلات فرم خود را از دست نداده است.

مونتویا بابت حضور در تیم اول هیجان زده است: «بسیار خوشحالم. نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم بازی کنم، اما دنی آلوز بهترین دفاع راست جهان است».خاویر ماسکرانو و مارتین مونتویا دو بازیکنی بودند که برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم اولِوی، محل برگزاری چهارمین بازی پیش فصل بارسا، برگزیده شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی که با چهار گل در پیش فصل از دیگر بازیکنان گل های بیشتری زده، موضوع اصلی این کنفرانس بود. طبق گفته ماسکرانو: «لئو هنگام بازگشت از تعطیلات هم، آماده بود. در واقع، بازی های پیش فصل برای این در نظر گرفته می شوند که آمادگی خود را بازیابیم و سبک بازی خود را مرور کنیم، اما این یک ماه تعطیلی برای او مفید بوده؛ او این فصل نشاط بیشتری خواهد داشت».

 

آبی -اناری بازدید : 52 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

منبع:http://www.fcbarcelona.ir

این مدافع میانی بارسا در 12 ژانویه مقابل اوساسونا در قالب رقابت های جام حذفی آسیب دید. در روز سه شنبه وی دوباره به آمادگی کامل خود رسید. در فصل گذشته رباط صلیبی زانوی راست فونتاس پاره شد و حضور در ادامه فصل را پس از آنکه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، از دست داد.

به دنبال بهبودی داوید ویا و کارلس پویول، آندری فونتاس سومین بازیکن تیم است که پس از یک دوره مصدومیت طولانی در این مقطع زمانی به بهبودی کامل می رسد. پس از بازگشت بازیکنان تیم از تعطیلات تابستانی، این مدافع میانی به همراه آنان به تمرین پرداخته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


هفت ماه ریکاوری

پاره شدن رباط صلیبی زانوی راست فونتاس در قالب رقابت های جام حذفی فصل گذشته، در تاریخ 12 ژانویه، در دقیقه 11 دیدار مقابل اوساسونا در رینو د ناوارا رخ داد. بارسا در مجموع رفت و برگشت آن دو دیدار 6-1 به پیروزی رسید. پس از عمل جراحی زانوی او، این مدافع مرکزی حضور در ادامه فصل را از دست داد و در طول هفت ماه گذشته برای بهبودی کامل خود مشغول مبارزه با مصدومیت بود. در نهایت تلاش های او در روز سه شنبه به نتیجه رسید و اعلام شد که وی بهبود یافته است و ممکن است بتواند در دو دیدار دوستانه آینده تیم در گوتنبرگ و بخارست به میدان برود

آبی -اناری بازدید : 31 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

شب گذشته در گوتنبرگ، بارسا در ضربات پنالتی منچستر یونایتد را در جام سوپر ماخن شکست داد. در اکثر اوقات بازی، بارسا کنترل میدان را در دست داشت؛ اما مهار پنالتی رونی توسط والدس باعث شد که تا دقیقه 90، نتیجه برابر باشد.

همانند فینال لیگ قهرمانان 2009 و 2011، پس از 90 دقیقه بازی بدون گل و کنترل بازی توسط بارسا و موقعیت های فراوان، بازیکنان بارسا 2 پنالتی وارد دروازه حریف کردند و پیروز میدان نام گرفتند. منچستری ها هم به خوبی پاس کاری های آبی اناری ها را کنترل کردند و موفق به ایجاد چندین موقعیت شدند؛ بهترین آن ها ضربه پنالتی رونی بود که نهایتا در دستان والدس جای گرفت. در اواخر بازی پینتو برای دومین بار مانع از گل شدن پنالتی شد که در نهایت باعث شد برد دیگری در بازیهای پیش فصل به نام بارسا ثبت شود

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شروع قوی

ترکیب اولیه تیم ها حاکی از آن بود که این بازی برای هر دو تیم جدی و مهم است. بارسا با قوت بیشتری بازی را آغاز کرد، مالکیت توپ را در دست گرفت و فشار شدیدی را ترتیب داد که در پیش فصل تاثیر زیادی داشت. اینیستا -با یک ضربه دقیق- و مسی در پنج دقیقه اول خطراتی بر دروازه د خیا ایجاد کردند. یونایتد به دنبال توپ می دوید، در حالیکه مالکیت مطلقا در دست بارسا بود. وقتی تیم انگلیسی توپ را به دست آورد، آن را به بازیکنان کناری سپرد و نانی فرصت داشت تا با یک ضربه از راه دور دروازه بارسا را باز کند، اما ضربه او به خطا رفت. این یکی از معدود لحظاتی بود که دفاع بارسا آسیب پذیر به نطر رسید.

منبع:www.fcbarcelona.ir

 

 

آبی -اناری بازدید : 57 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)
اختصاصی FCBarcelona.irبر اساس ادعای یک روزنامه انگلیسی، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و منچستر سیتی رقابت خود را برای به خدمت گرفتن دنیل اگر- مدافع دانمارکی لیورپول- آغاز کرده اند. اینطور که به نظر می رسد، آقای رادجرز- مربی لیورپول- نیز آمادگی خود را برای دریافت پیشنهاد سایر باشگاه ها اعلام کرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بعد از اینکه شایعات خرید خاوی مارتینز به دلیل قیمت بالای این بازیکن فروکش کرد، باشگاه بارسلونا به سراغ دیگر گزینه های خود برای مستحکم کردن خط دفاعی روی آورد و مذاکراتش را با مدافع 27 ساله لیورپول آغاز کرده است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا به این بارسا اطمینان دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 20,040